T.C.
KARAMAN VALİLİĞİ
15 Temmuz Şehit Muhammed Yalçın Kız Anadolu İmam-Hatip Lisesi Müdürlüğü
2025-2026 EĞİTİM ÖĞRETİM YILI SERVİS ARAÇLARININ TESPİTİ VE SÖZLEŞMESİ İŞİ DUYURUSUDUR.
1.İŞİN NİTELİĞİ VE YERİ
Okulumuz 15 Temmuz Şehit Muhammed Yalçın Kız Anadolu İmam-Hatip Lisesi öğrencilerinden okulumuza ulaşımı servisle sağlanan öğrencilerin taşınacağı servis araçlarının tespiti ve sözleşme imzalanması iş ve işlemleri 25.10.2017 tarih ve 30221 sayılı Resmi Gazetede yayımlanan MEB Okul Servis Araçları Yönetmeliği kapsamında aşağıdaki şekilde yürütülecek olup ilgililere duyurulur.
2. ŞARTNAMENİN VE EKLERİNİN NEREDEN VE HANGİ ŞARTLARDA ALINACAĞI
Taşıma işi için hazırlanan şartname ve ekleri Okul Müdürlüğümüzden 20.08.2025 – 28.08.2025 tarihleri arasında mesai günleri ve mesai saatleri içerisinde ücretsiz olarak istekli taşımacılar tarafından alınabilecektir.
3.SERVİS ÇALIŞTIRMA İŞİNİN NİTELİĞİ
Yaklaşık 300 öğrenci servisle gelip gitmekte olup 08.09.2025-26.06.2026 tarihleri arası taşıma yapılacaktır.
4. SERVİS ARACI TESPİTİ İŞİNİN YAPILMA YERİ, TARİHİ VE SAATİ
Okulumuz öğrencileri için okul servis araçlarının belirlenmesinin tespiti 29.08.2025 günü saat 11.00‘de okulumuz öğretmenler odasında yapılacaktır.
5. OKUL SERVİS ARAÇLARI TAŞIMA İŞİNE KATILABİLME ŞARTLARI VE İSTENEN BELGELER
Okul servis araçları taşıma işine katılabilme şartları ve istenen belgeler şunlardır.
a) Tebligat için adres beyanı, irtibat için telefon numarası, varsa faks numarası ve elektronik posta adresi
b) Gerçek kişi olması halinde servis çalıştırılması işin yapıldığı yıl içinde alınmış ticaret veya sanayi odası veya meslek odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge
c) Tüzel kişi olması halinde mevzuatı gereği tüzel kişiliğin siciline kayıtlı olduğu ticaret ve veya sanayi odasından servis çalıştırılması işine ilişkin ilanın yapıldığı yıl içerisinde alınmış tüzel kişiliğin sicile kayıtlı olduğuna dair belge.
d) Taşımayı gerçekleştireceği taşıtların gerçek kişilerde gerçek kişiler adına, tüzel kişilerde üçte birinin tüzel kişilik adına tescilli olduğuna ilişkin belgeler.
e) Taşıma yapacağı araçların ruhsat fotokopileri ve araç muayene raporu
f) Taşıma işinde kullanılacak araçların OKUL SERVİS ARAÇLARI yönetmeliğinde belirtilen şartlara uygun ve gerekli izin belgeleri.
g)Taşımacın servis ve yolcu taşımacılığını gösterir. NACE kodlu faaliyet belgesi
Evrakların Komisyona Teslimi
1. İstekliler, ilanda belirtilen saate kadar (28.08.2025 günü saat 17.00) servis taşıma için istenen evraklarını komisyona tutanakla teslim eder.
2. Taşımacıyı tespit komisyonuna verilen dosyalar herhangi bir sebeple geri alınamaz.
20.08.2025
TAŞIMACIYI TESPİT KOMİSYONU
Adres: Cumhuriyet Mah. Recep Tayyip Erdoğan Bulvarı No 72 Merkez/KARAMAN
Telefon: 03382140835
E-POSTA: 751852@meb.k12.tr
İnternet adresi: 15tsmykaihl.meb.k12.tr